Subject: FW: Vastuskiri tee ehitusloa eelnõu menetlusse kaasamisele
From: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 14:32:34 +0200

Tere

Palun registreerida kiri ning panna mulle teadmiseks.

Kiri on vastuseks meie kirjale: 
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/fadc8129-1dc7-423d-80f6-ceaaed27e043> 
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/fadc8129-1dc7-423d-80f6-ceaaed27e043

Parimate soovidega

Kaarel Ilustrumm

Projektijuht

Projekteerimise üksus

+372 5557 8458

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, December 6, 2024 1:26 PM
To: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]>
Subject: Vastuskiri tee ehitusloa eelnõu menetlusse kaasamisele

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Vastuskiri tee ehitusloa eelnõu menetlusse kaasamisele", mis on 
registreeritud 06.12.2024, numbriga 7-2/134-2.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.